fredag 1 juni 2012

Vägbeskrivning

Idag har det trillat in en hel drös besökare på bloggen! Vad roligt! :)

Tänkte att det är nog dags att skriva en liten vägbeskrivning åt er. Landsvägen 29 i Idkerberget är adressen och det är bara att fortsätta på vägen som går genom Idkerberget. Kommer ni från Borlänge så ligger huset på vänster sida längs med vägen. Rött hus med granhäck, mittemot en tjärn och precis i en kurva. Jag kommer att ha skyltar uppsatta alldeles vid infarten av huset så det kommer ni nog inte att missa.

Parkera kan ni såklart göra inne på vår gård, svårt att säga hur mycket eller lite folk som kommer men vi får klämma ihop oss :)

När ni sedan ska köra ut på vägen igen ber jag er att vara uppmärksamma då det är hemskt dålig sikt. Det är som sagt mitt i en kurva så man ser inte när bilarna kommer. Vi har satt upp en liten spegel på andra sidan vägen så kika där för där ser man när det kommer bilar! Vänstersväng rekommenderas inte.. Kör hellre höger och vänd.

Jag har en hel del kvar att pyssla med inför morgondagen, mycket som man vill hinna med! Så får jag väl se hur mycket som hinns också...

Jag önskar er varmt välkomna i morgon!

Jag bjuder även på kaffe och kaka så långt det räcker :)


OBS! Endast kontantbetalning!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar