söndag 3 juni 2012

Det här är jag

Kom på mig själv igår att jag har glömt bort att presentera mig! Får ju nästan ta och skämmas lite grann..

Nathalie, heter jag som driver Vita Lyckan. Jag fyller 25 år i höst och bor i Idkerberget, Borlänge, tillsammans med min man Tommy, sonen Emil på 1 1/2 år och våra två hundar.

Jag har länge drömt om att ha en egen butik som går i just den lantliga stilen och där jag kan sälja sakerna som jag tillverkar eller målar. När vi köpte detta hus och flyttade hit i augusti förra året så fick jag ett kanon tillfälle tack vare uthuset :)

Jag kommer inte ihåg när jag började hålla på med hantverk, det intresset har jag mycket tack vare min mamma. Hon har så länge jag kan minnas pysslat och målat.

Jag vill att min butik ska ge en hemtrevlig, lantlig och glad känsla. Just stilen shabby chic ligger mig varmt om hjärtat och jag tror och hoppas att den kommer hänga med länge.

Jag hälsar er alla varmt välkomna till min butik! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar