söndag 28 juli 2013

Vackra stolar och nya öppettider

Då var helgen snart till enda.. Hoppas den har varit bra! Med nästa vecka så börjar jag med kvällstiderna igen, detta därför att jag även jobbar med annat.

Öppettider nästa vecka, alltså vecka 31 blir: måndag 17-19, onsdag 17-19 och fredag 17-19.

Jag uppdaterar alltid öppettiderna här på bloggen som står i spalten till höger. Är ni osäkra eller vill komma andra tider så kan ni som vanligt alltid ringa mig eller skicka iväg ett mail. Dessa uppgifter står också till höger.

Nytt i butiken är dessa två vackra stolar. Måste erkänna att jag själv har en förkärlek till äldre stolar.. Kolla in sitsen på stolarna! Väldigt vackra! Klicka på bilderna för att se större.



Pris 350 kr/st eller 600 kr för båda.


Öppet i morgon kl. 17-19. VÄLKOMNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar